Snel kiezen
Zoek op smaakprofiel
  • Rood
  • Wit
  • Rosé
Zoek op prijs
Zoek op kleur
Zoek op dranksoort
Zoek op land
Zoek op herkomstgebied
Zoek op druivenras
Zoek op producent
  U winkelt veilig bij ons

Veelgestelde vragen


Bezorgen


Bezorging en COVID-19

Ook bij ons is er sprake van een sterke toename in het aantal bezorgorders als gevolg van Covid-19. Natuurlijk kunt u erop vertrouwen dat wij er alles aan doen om te zorgen dat uw bestellingen zo snel mogelijk verwerkt worden. Vanwege de grote drukte bij PostNL, verantwoordelijk voor een deel van onze bezorgingen, kan het voorkomen dat de levertijd van uw order iets langer is dan u gewend bent. Mocht u uw wijnen echt voor een bepaald moment nodig hebben, adviseren we u uw bestelling tijdig te plaatsen.

Wie bezorgt mijn bestelling?

De bezorging van uw online bestelling wordt altijd door PostNL verzorgd. 

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in één keer bezorgd?

Wanneer u iets bestelt, wordt de bestelling standaard in één keer verzonden. Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer de bestelling bezorgd wordt. 

Indien een bepaald product een langere levertijd heeft dan verwacht, dan is het mogelijk om het in gedeeltes te laten bezorgen. Neem in dit geval contact met ons op.

Kan ik een bestelling buiten Nederland laten bezorgen?

Het is mogelijk om een bestelling buiten Nederland te laten bezorgen. Bezorging geschiedt in dit geval via de buitenlandservice van PostNL. Informeer via 070 3633100 of info@jouwwijnvriend.nl naar de mogelijkheden en kosten.​

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Bij het afrekenen kunt u bezorginstructies doorgeven door uw voorkeur te noteren in het opmerkingen veld. 

Even geduld a.u.b.